Starta egen webbshop hos A-kembaren

Drömmer du om en enklare hantering av dina arbetskläder och skyddsutrustning? Hos A-kembaren gör vi det till verklighet med möjligheten till en egen domän på vår professionella och användarvänliga e-handelsplattform. Med skräddarsydda lösningar bygger vi en unik webbshop som är privat för dina anställda och anpassad efter ditt företag.

 

Varför starta en webbshop hos A-kembaren?

Vårt mål är att vara en helhetspartner för dina yrkeskläder. Det innebär att du kan införskaffa all nödvändig utrustning i form av kläder, skor och skyddsutrustning hos oss. Därtill kan du låta oss ta hand om regelbunden tvätt, med både upphämtning och utlämning.

Nu kan du ta det steget längre och minimera pappersarbetet när du överlåter all hantering och beställning av yrkeskläder till en helt egen, smidig webbshop. Det finns flera fördelar med att samla alla dina tjänster gällande yrkeskläder hos oss. Låt oss berätta!

 

Brett sortiment

I A-kembarens sortiment, både fysiskt och via e-handel, erbjuder vi ett brett sortiment av arbetskläder, skyddsutrustning och tillbehör till en mängd yrkeskategorier. På en egen domän från oss kan du sedan välja att visa enbart de produkter som är utvalda för er verksamhet och de produkter ni väljer att märka med er logotyp.

 

Anpassningsbar plattform

Vår e-handelsplattform går att anpassa efter dina behov och varumärkesprofil. Vi hjälper dig att skapa en unik och professionell webbshop som speglar ditt varumärke. Dessutom är priserna du kan se i din kundanpassade webbshop alltid de avtalade priserna för ditt företag.

 

Smidig hantering

Vi är din helhetspartner, och med vår logistik och service kan du fokusera på din verksamhet. Du kan själv välja om beställningarna från webbshoppen ska göras av enskilda anställda eller av en särskild person på ditt företag.

Du kan också välja att ha en “plånbok” för varje anställd, där arbetstagaren får en särskild pott att handla för. Detta för en smidig hantering och kontroll på hur mycket personalkläder varje anställd har tagit ut.

Därefter sköter vi hanteringen av lager, förpackning och leverans åt dig. Välj också om varorna ska levereras hem till varje anställd, till ett utlämningsställe eller till er arbetsplats.

 

Expertis och support

Vi värderar en trygg kontakt med dig och kommer gärna ut för utprovning av sortimentet, både innan uppstart och löpande. När du sedan har frågor längs vägen kan du alltid lita på att vi gör vårt yttersta för att leverera enligt dina behov. Vårt team av experter finns alltid nära till hands med personlig service.

 

Hur kommer vi igång?

Vi tar dig hela vägen från planering till färdig webbshop. Kontakta oss så berättar vi mer och startar ett riktigt bra samarbete!